Συχνές ερωτήσεις

Αγορές

Ποιές μέθοδοι αποστολής είναι διαθέσιμοι;

Μπορείτε να επιλέξετε το courier ώς τρόπο αποστολής για την πιό σύντομη και ασφαλή παράδοση, με την πραγματοποίηση της αποστολής , σας παρέχουμε τον κωδικό αποστολής (TRACKING NUMBER ) ώστε να παρακολουθείτε ανα πάσα στιγμή την πρόοδο της αποστολής σας.

Μπορείτε να επιλέξετε επίσης την παραλαβή απο το κατάστημα, ή εάν συνεργάζεστε με κάποια εταιρία μεταφοράς/courier μπορείτε να επιλέξετε τον αντίστοιχο τρόπο αποστολής και στα σχόλια της παραγγελίας να μας δώσετε τα στοιχεία αποστολής.

Ποιοί τρόποι πληρωμής είναι διαθέσιμοι;

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με αντικαταβολή ή κατάθεση στην τράπεζα.

Στην επιλογή αντικαταβολής, πληρώνετε κατά την παραλαβή της παραγγελίας.

Στην επιλογή κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό να μας ενημερώσετε είτε με mail στο info@smallmarket.gr είτε τηλεφωνικώς στο 2310865507 ότι ολοκληρώσατε την κατάθεση ώστε να πραγματοποιηθεί άμεσα η αποστολή της παραγγελίας χωρίς καμία καθυστέρηση.
Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να πραγματοποιήσετε την κατάθεσή σας σας κοινοποιούνται κατά την παραγγελία.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Ο χρόνος παράδοσης στην Ηπειρωτική Ελλάδα για αποστολή μέσω courier είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες και για την Νησιωτική Ελλάδα 3-4 εργάσιμες ημέρες , όμως για οποιοδήποτε προορισμό συνιστάται για μικρές σε όγκο και βάρος αποστολές , καθώς ο υπολογισμός του κόστους αποστολής εξαρτάται κυρίως από το βάρος αλλά και από τον όγκο του δέματος.

Σε περίπτωση που επιλέξετε παράδοση με δική σας εταιρία αποστολής, εξαρτάται απο τους χρόνους της εκάστοτε εταιρίας.

Μπορείτε να εκδώσετε τιμολόγιο;

Mπορούμε να εκδώσουμε τιμολόγιο. Για τα είδη υπόχρεος για την καταβολή του ΦΠΑ είναι ο αγοραστής Ν.28/59/2000 άρθρο 39Α.

Σε περίπτωση τιμολογίου, έπειτα από ισχύς του άρθρου 39Α, για την διασφάλιση των συναλλαγών η εξόφληση της παραγγελίας θα πραγματοποιείται αυστηρά μέσω εταιρικού τραπεζικού λογαριασμού.

Για την έκδοση του τιμολογίου απαραίτητη είναι η αποστολή της Προσωποποιημένης Πληροφόρησης, με σημερινή ημερομηνία, από το Taxis στο email μας, support@smallmarket.gr

Στην περίπτωση αυτή, η παραγγελία σας εκτελείται, αφού μας αποστείλετε με  e-mail στο support@smallmarket.gr το καταθετήριο, στο οποίο θα πρέπει να αναφέρεται ως αιτιολογία ο αριθμός παραγγελίας και εφόσον προηγηθεί τηλεφωνική ενημέρωση από την πλευρά του πελάτη για την ολοκλήρωση της κατάθεσης. Ο χρόνος αποστολής άρχεται από την ημερομηνία επιβεβαίωσης του καταθετηρίου.

Μια πληρωμή θεωρείται ότι έχει γίνει, μόνο όταν εισπραχθεί το ποσό της εξόφλησης στο ακέραιο.

Ασφάλεια

Είναι τα δεδομένα μου ασφαλή;

To smallmarket.gr χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL, με κρυπτογράφηση 128bit, για ασφαλείς on-line εμπορικές συναλλαγές. Με αυτό τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων του ονόματος και της διεύθυνσής σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά τη μεταφορά τους στο Internet.

Επιστροφές και ακυρώσεις

Μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία;

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.

Πότε μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα εμπορεύματα που αγοράσατε εντός 14 ημερών, κατ’ ανώτατο χρονικό περιθώριο, από την ημερομηνία παράδοσης αυτών
(άρ. 4 παρ. 10 ν.2251/1994).
Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αποστολέα

Σε περίπτωση λάθους της εταιρείας μας, ή αποστολή λανθασμένων εμπορευμάτων ή εμπορευμάτων που φέρουν ελάττωμα ή τους λείπει συμφωνημένη ιδιότητα, έχετε δικαίωμα να τα επιστρέψετε και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους ή την καταβολή του τιμήματος που καταβάλατε. Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του εμπορεύματος ή αλλοίωσης της αρχικής του κατάστασης, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
Επιπλέον, για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει τα εμπορεύματα προς αντικατάσταση/επιστροφή να συνοδεύονται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση/επιστροφή εμπορεύματα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές ,η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά τα συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με εκπρόσωπο του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρίας μας .
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις προϋποθέσεις ότι λαμβάνει χώρα εντός το πολύ 14 ημερών από την παραλαβή σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Διατηρούμε το δικαίωμα να μην κάνουμε δεκτές τις επιστροφές που δεν συμμορφώνονται με τη Γενική πολιτική επιστροφών και να αρνηθούμε να επιστρέψουμε το αρχικά καταβληθέν ποσό αγοράς ως αποζημίωση.

Για πληροφορίες σχετικά με την επιστροφή επικοινωνήστε μαζί μας.